Saturday, April 27, 2013

Нови придобивки: Victoria Beauty, Yves Rocher, TONYMOLY...


           Здравейте, прекрасни! Днешната публикация ще е сравнително кратка с цел да ви покажа някои от най-скорошните ми придобивки. Забелязвам, че този тип публикации са ви доста интересни и сигурно ще ги правя всеки път когато понатрупам нови "неща". Разбира се, щом успея да насъбера достатъчно впечатления, ще има и ревюта.

Victoria Beauty Argan Exfoliating face cream mask - Разхождайки се миналата седмица из ДМ, въпросната маска ми привлече окото, най-вече заради набиващото се оранжево и надписа "ARGAN". Тъй като предишния ми ексфолиант е вече на свършване, а пък с този може и да се преседи 5-10 минути,  реших да го купя. Маската беше около 6лв и е първия ми продукт на Victoria Beauty.

Yves Rocher - душ гел с аромат на лотос от лаос - Нямах нужда от нов душ гел при положение, че имам около 7-8 в банята, които са далеч от свършване, но този като го видях... трябваше да го имам! Засега оставам с впечатление че ми идва една идея малко по-течен отколкото съм свикнала и има вероятност да свърши бързо. Количеството е 200мл/4лв

TONYMOLY catchu wink lipstick - Дългоочаквана и бленувана покупка. В секундата в която видях корейското червило, то аз трябваше в най-скоро време да стана горд собственик на такова. Няма да си кривя душата, че цветовата гама от която избирах не беше нещо особено, но в ревюто което подготвям за него ще видите за какво става въпрос.

I love.. mango & papaya - В името на позагасналата ми мания да купувам балсамчета в контейнерчета-кутийки си взех въпросния балсам. Доста съм доволна, количеството е огромно  - цели 15мл, които надали ще успея да използвам преди да му изтече срока. Отпуска и омекотява  бързо устните ми, има лек оранжев цвят и е сладък на вкус. Цената му е около 6лв.

Ludanmei Terracotta руж - Говорейки си за мании, моята нова последно време са ружовете и хайлайтърите. Ружчето ме привлече с това че е "baked", гамата ми изглеждаше приятна като за лятото и се спрях на най-тъмния цвят, за да може да го използва и майка ми, която е с нормален тен, а не вампир. Подготвям ревю и за него, което ще кача много скоро. Цената му беше много прилична около 5,50-6лв.

Надявам се ви е било интересно да надникнете в пазарската торба!
До скоро! 

3 comments:

Ronrinesu said...

Аааа много искам червилата от от тази серия на TonyMoly, но имам толкова много. С нетърпение ще чакам ревюто! :)

Valeia said...

Всеки път се сещам за теб, стане ли въпрос за корейска козметика. Мисля, че и това е една от причините така да обичам блога ти :)))

Veselina said...

Аз си взех крема за ръце на ''Victoria'' с арганово масло и съм много доволна.С голям интерес ще чакам мнението ти за твоя продукт :)