Monday, April 29, 2013

С цвят на Лавандула (KIKO & Purrfect)



Привет, привет, прекрасни!
Тази публикация ще е.. няколко теми в едно?
Грим на деня, ревю и лак.


Colour Seduction eyeshadow palette - 03 Unusual Lavender
Приказни пролетни нюанси. 
Толкова са нежни, че с тази палитра имахме любов от пръв поглед.

Опаковката е много красива. Освен картонче, самата палитра идва с велурено калъфче, което пък предпазва допълнително при пътуване (тествано неведнъж).
Текстурата на сенките е обикновена и прахообразна, много са нежни на допир, ронят се може би малко повече от желаното, но лично на мен не ми пречи при работа с тях.


Разочарована съм от това, че за да станат по-пигментирани цветовете имат нужда от малко повече наслояване върху клепача. Отделно не са безкрайно издръжливи (както съм свикнала), дори с база. След 6-7 часа максимум се посъбират в сгъвката на клепача и избледняват значително. Някак си го преглъщам и преживявам (всичко в името на нежните нюанси!).
Палитрата за съжаление май е limited edition и може би може да се намери из eBay.
 (KIKO не се предлага в България, за съжаление)

Цената й (макар да няма смисъл да я посочвам) беше около 10 euro.


Ето две гримчета направени с нея..
(тук са използвани 1,2 и 3тия цвят, черна очна линия и молив)

(Този грим може и да сте го виждали в галерията на facebook страницата ми)


Тук са използвани и четирите цвята, спирала и черен молив във водната линия.

Обичам възможно най-наситени сенки, тъй като те ми дават избор при нанасяне - слабо или силно, наситено, крещящо.
В тази палитра трудно може да се направи голямо разнообразие и комбинации, разбира се "благодарение" на слабата пигментация (за мен лично е слаба, но за някой друг може да е перфектна).
Силен драматичен грим може да се постигне с много усилия и с помощ от други продукти.
Тази палитра си е една красива глезотийка, но не е нещо което бих препоръчала, просто защото   въпросните цветове могат да се намерят на много по-ниска цена (макар и не в една опаковка).


И накратко за лака.. приказно лавандулово със златисти отблясъци.. 
Perfect N11 (предполагам.. нещо като 11 се мъдри на дупето на бутилката)
Красиво и противно на очакванията ми е доста дълготрайно върху ноктите ми. 



До скоро, прекрасни! :)

5 comments:

Силвия said...

Ауууу...ще търся лака. Отдавна искам нещо в цвят лавандула :)

One Girl said...

Пфффф, и ти имаш хубави ноктИ! Къде се навъдихте всичкото блогърки с такива прекрасни ноктИ, и само аз с тея изтърсаческите :D
Пу пу пу! Да не ти е уроки <3

Miglena Dyakova said...

Красота!И сенките, и лака, и ти! :)

Valeia said...

мерси, прекрасни!

Парфюми said...

Лавандулата ми е любим цвят и ароматът и също ми е любим. Поздрави за статията! :)