Monday, February 11, 2013

Ревю: Skin79 Hot Pink Super Plus BB Cream



              Здравейте, момичета! Бях обещала ревю за любимото ми "нещо" -  Skin79 Hot Pink Super Plus BB Cream. Ето го. И е свръх дълго и изчерпателно. Пригответе се за много четене. Надявам се да Ви е от полза! 
                
*Извинявам се, че съм ползвала снимки от интернет, а не лично мои, но самия ми продукт свърши преди около 2 седмици и сега чакам новия. 

              Преди да продължа към ревюто - ако не сте ползвали BB досега (псевдо BB-тата на различни фирми не ги броим) най-хубаво е да си навземете мостри на различни видове, за да намерите този който е най-подходящ за Вас. При Skin79 Hot Pink Super Plus BB Cream има случаи на някои момичета да не им понася и да им излизат пъпчици. При мен нямаше нищо такова, но всичко е индивидуално и е по-добре да пробвате мострата, а не да се хвърляте на голямата разфасовка и да останете разочаровани, че сте си потрошили паричките.
             Погледнете тази таблица, може да Ви е от полза при избора - дали имате нужда от покритие, дали искате избелващ ефект и т.н.


А сега към ревюто на един от най-известните и обичани BB кремове:

ОПАКОВКА: Това момичешко розово няма как да не грабне погледа на повечето момичета и жени. Лично мен самата опаковка не ме кара да откача и да "трябва да го имам". И все пак въпреки, че не съм най-големия фен на розовия цвят, опаковката ми допада и я намирам за симпатична. Изглежда елегантно и най-вече е стабилна. Продукта се изкарва с помощта на помпичка, което е плюс от хигиенична гледна точка, пък и колкото по-малко контакт с "външния свят" има един продукт - толкова повече време ще издържи и ще може да се ползва. 

АРОМАТ: Не намирам аромата за силен или неприятен. Обаче аз и като цяло нямам проблеми със силно ароматизирани продукти (стига да не са с прекалено натрапчива и тежка химическа миризма). Води се, че има аромат на "цветя", аз лично не мога да определя на какво точно мирише, но дори да не ви хареса - аромата не се задържа за дълго. 

ТЕКСТУРА: Гъста, но се разнася лесно. Намирам използването на пръсти за най-лесно, когато слагам BB крем. Топлината от пръстите помага за още по-бързото стопяване на продукта върху кожата. Все пак ако предпочитате да работите с четки - правете го, не мисля че ще имате проблем. Трябва да видите за себе си.

ЦВЯТ: Цвета на този BB крем е розово-сивкав, веднъж нанесен се смесва идеално с моя блед, вампирски тен. Това е единствения продукт за лице с някакво покритие, който да е паснал на кожата ми перфектно. Обикновено всичко което взема ми е тъмно (винаги взимам най-светлото налично на територията на нашата мила България).

ПОКРИТИЕ: Има слабо покритие. Ако имате много петънца от пъпки или настоящо акне, трябва да слагате и коректор за да сте доволни от цялостния вид на лицето. Отделно от това аз лично съм много доволна, защото успява да озари и изравни тена на лицето ми. И мисля, че от редовното ползване повече от 5 месеца промени кожата ми към по-добро. 

ТРАЙНОСТ: Мога да кажа, че при мен и моя тип кожа (мазна/смесена) издържа повече от 6 часа, при положение че след нанасянето на BB крема на изпитвам нужда да го фиксирам с пудра. За разлика от фон дьо тените - там просто трябва да фиксирам с нещо, защото чувството върху кожата ми е лепкаво и неприятно. С този BB крем усещането върху кожата е като след много лек крем за лице. 



ОБЕЩАНИЯ И ФУНКЦИИ: 
- UV и SPF25 PA++ защита
- Избелване на кожата при редовна употреба
- Подобряване състоянието на бръчиците
- Овлажняващ и подхранващ ефект върху кожата
- Може да се използва като база за грим, преди нанасянето на фон дьо тен.
- Контролиране омазняването на кожата, с BB крема кожата не се омазнява толкова бързо.


ЗА КОГО Е ПОДХОДЯЩ:
- Млади момичета и жени с проблемна кожа. Продукта успешно избелва стари и нови петънца от пъпки.
- Дами с много светла кожа, които не търсят кой знае колко покритие, а естествено изглеждащ изравнен тон на кожата.
- Момичета с мазна кожа. Продукта успешно се справя с излишното омазнаване. Все пак трябва да видите за себе си, може да е нужно да матирате с пудра през деня.

СЪСТАВКИ: 



ЦЕНА: В зависимост от продавача - варира между $10-14 (за 40g) - Има различни разфасовки на продукта. Което намирам за чудесно, особено за дами, които не са сигурни дали искат да дадат пари за full size(пълен размер) на продукт, без да знаят дали ще им понесе и хареса. Вземете мострички от различни BB кремове за да намерите Вашия. Има страхотни предложения на човешки цени.


КАКВО ХАРЕСВАМ:
-стабилна опаковка и подходяща при пътуване;
- подходящ за бледолики хора;
- има UV и SPF25;
- избелва петънца от пъпки;
- стои леко и естествено на кожата;
- овлажнява;
- цената е достъпна (средно ще Ви излезе около 20лв);
- 40g продукт ми стигнаха за около 5 месеца ежедневно ползване;
- икономичен - 1 грахово зърно(може би 2) са достатъчни да покрият цялото лице;
- не изпитвам нужда да слагам пудра и да натрупвам лицето с продукти;
- не се събира във фините бръчици;
- откакто започнах да го ползвам се отказах тотално от фон дьо тените  в ежедневието (останаха за вечерно излизане или специален повод, когато имам нужда от повече покритие и "кукленски" вид);

КАКВО НЕ ХАРЕСВАМ:
- не е достъпен в Европа/ трябва да се поръчва от Ebay;

СЪВЕТ:
За да изразходвате цялото количество продукт, натиснете помпичката нагоре. Ще изскочи вътрешната опаковка (бял цилиндър). Има възможност да го развъртите и ще намерите продукт достатъчен за още около 4-5 ползвания! Впечатлена съм, че все пак дори да не разглобявате опаковката за да изразходвате продукта докрай, пак сте изразходвали поне 95% !

ЗА КАКВО ДА ВНИМАВАТЕ, КОГАТО ПОРЪЧВАТЕ:
- продавача трябва да е от КОРЕЯ!!!
- погледнете разликите в ментето и оригинала





            Доста дълго стана... Обаче пък го писах с голямо удоволствие! Надявам се да Ви е било от помощ при избора!


           До скоро, момичета!


















6 comments:

Eli Doinoff said...

На мен ми дойде доста тежък, а и май се изпъпчих от него (и събратята му в мострения комплект)... :(

Valeia said...

Неприятно :( То затова и е хубаво първо да се пробват мостричките.. Аз съм страшно доволна от този, но за пореден път виждаме че за всеки е индивидуално.. Все пак, ако все още си търсиш bb, ти желая успех да намериш точния за теб! Гледам последните дни bb-та на etude house, holika holika и tony moly .. честно казано точа нокти в близките месеци да си взема някой от техните. :D

Ronrinesu said...

Много му се чуда на този BB крем. Пробвах го от мостра и цвета ми пасна. Но не съм сигурна, че ми харесва като консистенция. Пък и в момента имам 2 BBта и обмислям да поръчам трето. xD

Sincerely, Christine said...

Много подробно ревю за което ти благодаря. Със сигурност ще поръчам някакви мострички, за да видя кой е най-подходящ за мен :)

lepidopteria said...

Обожавам корейските ББ-та!
В момента ползвам 2 на Skin 79: Vip oriental & Oriental perfect cover (водят го коректор, но го ползвам за цялото лице)
Тези дни реших да тествам и Mиша и чакам да дойде ,но мисля да взема и този за, който си писала

Desi Veleva said...

Страхотно реву. Супер изчерпателно! И аз си поръчах такъв и нямам търпение да дойде вече! :)