Monday, February 25, 2013

Ревю: MaXfactor Eye Brightening спирала за очи



                 Здравейте, момичета! В днешното ревю отново ще си поговорим за продукт на MaXfactor - на вашето внимание - MaXfactor Eye Brightening Mascara. Марката е известна по цял свят със страхотните си спирали (и не само). В моята лична колекция е минал не един продукт на MaXfactor и всеки път съм оставала много доволна, но засега нека продължим към ревюто.

Това, което обещава - обем и озаряване на очите.

"MaXfactor използва науката за светлоотразяващите частици, за да добави лека яркост на цвета на очите ви независимо какъв е той. Скъпоценните цветни микрозрънца, подбрани според естествения цвят на очите ви, пречупват отразената светлина, за да направят цвета още по-богат." 

Предлага се в 4 нюанса:
01 Black Sapphire for Blue eyes - за сини очи
02 Black Gold for Hazel eyes - за лешниково кафяви очи;
03 Black Ruby for Green eyes - за зелени очи
04 Black Pearl for Brown eyes - за кафяви/черни очи;

Можете да експериментирате с различните цветове за да постигнете различен ефект в макиажа. 

              Харесвам цвета на очите си, но винаги ми се е искало да имам зелени очи.. А щом ми се отдава възможност да направя зеленото да "изкочи" поне малко повече .. защо пък не?
Цвета който избрах е Black Ruby - (за зелени очи, както се досещате)



             Всъщност не е черно, а по-скоро много тъмно лилаво, леко клони към червеникаво. След като е сложена, цвета на спиралата изглежда "нормално", но не е и наситено черна. Цвета успях много лесно да преглътна, заради резултата който имам с нея...


           Придава обем, дължина и оформя миглите по един чудесен начин. Всичко благодарение на ifX четката (четката на една от най-обичаните спирали на MaXfactor - Masterpiece). На снимката е нанесен само един пласт от спиралата, но самата формула позволява да се гради дори още обем и дължина без да слепва прекалено миглите. Едно от нещата които най-много ми хареса в спиралата е това, че след нанасяне не чувствам миглите си "бетонирани" и при докосване са гладки и "подвижни". 


          Формулата не е прекалено течна, бих я определила, че е по-скоро в "златната среда". 
Блестящи частички наистина има, за съжаление камерата ми не може да ги улови, но при добра светлина се забелязват и седи много приятно.

      Що се отнася до озаряването на очите, на снимките които съм показала преди и след забелязвам разлика, но на живо, гледайки се в огледалото ... не мога да я открия.
Честно казано, за мен лично не е проблем, защото спиралата е една от най-добрите които съм използвала досега. И единствената, която не се рони(при мен) след продължително носене.
         Сваля се изключително лесно дори с обикновено тоалетно мляко.

      С най-голямо удоволствие бих си взела и от другите нюанси, най-вече заради цвета. За четката е ясно, че ще свърши работата перфектно.

Цената й е около 15лв. и получавате 7,2ml продукт.

*Продукта ми е изпратен за проба и изказване на лично мнение. Не ми е заплащано за тази публикация.



2 comments:

Addri said...

Най-любимата ми спирала изобщо! Опитах се да я заменя с Ланком, после с Клиник, но бързо се върнах отново на нея.

Bu Georgiewa said...

А аз все й се каня....вземам я, разглеждам я и накрая си избирам и купувам друга...Явно си заслужава! ;)
http://thingamyjic.blogspot.com/