Monday, February 4, 2013

Battle of the eyeliners: Golden Rose VS Essence






     
           Здравейте, прекрасни! Днешния пост ще бъде посветен отново на сравнение между две очни линии. Ето тук може да намерите предишната "битка". И отново имаме Golden Rose като участник. Честно казано на по-добри очни линии (добавете и цената в сметката) не съм попадала. Нямам намерение да се отказвам от тях. Особено след новото откритие.
          Не ме разбирайте погрешно - голям фен съм и на двата участника - Golden Rose & Essence. Няма нито една марка, която да предлага продукт, който да се хареса на всички. Всяка от нас има различни "нужди" и критерий. Днес ще Ви представя моето мнение и с какви впечатления останах.
          На Вашето внимание - Golden Rose Precision & Essence Eyeliner Pen. И двете представляват очни линии тип писец, както виждате на снимките.
          Един ценови клас - 5лв.
          Що се отнася до опаковка, GR са се постарали една идея повече откъм удобство на потребителя. При техния писец има леко вталяване, за по-добро захващане. По принцип може да се мине и без това удобство, но браво за идеята на дизайна. И двете се затварят сигурно и няма опасност от падане на капачката.
         Писец - Този на Essence наподобява обикновен маркер.Не е особено подвижен. За да се направи наистина тънка линия би изисквало прекалено много взиране и усилия (който ми следи блога или ме познава, знае че за очна линия съм перфекционист и ще я "цъкам" колкото време е нужно само и само да е идеалната.) Това е проблем обаче ако бързате да излизате. Друго което не ми допада е че не щади по-чувствителни очи. Не съм с най-чувствителните очи, но не съм и безчувствена в тази зона или която и да е друга.
         Golden Rose - писеца е чудесен. Може да направи от най-тънката до много дебела линия. Силно подвижен, не затормозява клепача. Нанясането е лесно и бързо.

          Пигментация - Тази част за мен е най-важната. Колкото и удобна да е една очна линия, колкото и еднорога да има по опаковката, нищо не е по-важно от това. Essence губят и този рунд.


Нанасянето на Essence отне доста повече от Golden Rose и това е "най-наситеното черно" до което успях да стигна.



С писеца на Golden Rose отне около 3-4 движения.

           Дълготрайност - и двете са с еднаква дълготрайност при мен. Стига да има сложена основа за грим, не мисля че ще имате проблеми с рамазване.

*Бърз съвет -   продукти от този тип т.е. с писец /без значение дали са очна линия, червило и т.н./, винаги дръжте с писеца НАДОЛУ! 

            Както сами се досещате вече, победител за мен в тази битка е Golden Rose. Не искам да звучи сякаш оплювам изцяло очната линия на Essence, много момичета са доволни и от нея. За мен лично не успя да свърши задачата си. За тънка линия близо до миглите е чудесна, но не и за нещо по-мащабно. Сами направете избора си, според това как обичате да носите Вашата очна линия. 

До скоро! :) 















3 comments:

Козметичната кутия said...

Разликата в пигментацията е направо шокираща за два продукта от един и същи ценови клас...

Valeia said...

Съгласна съм, но много зависи и кой какво си търси, какъв начин за нанасяне обича... Аз съм много голям фен на класическата "котешка" очна линия и силно, наситено черно. За момичета, които харесват грим който не се натрапва, предполагам не е проблем слабата пигментация. :)

angelova said...

не е необходимо да си купуваш супер скъпи продукти , за да си доволен от резултата им.