Thursday, October 11, 2012

Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain


         Здравейте, прекрасни! Съжалявам, че не се навъртам много последно време, но започнах университета и все още се настройвам към нова програма и задължения. Събирам материал за нови статии и информация, които се надявам да ви бъдат интересни. Днес ще ви представя един от най-новите продукти на Revlon. За съжаление тези червила не се предлагат на българския пазар, но с ebay почти всичко е достъпно. Цената им варира между 7-10$, и мога да кажа, че си заслужава всяка стотинка. Опаковката е пластмасова, формата им е малко като на  маслен пастел, но я намирам за симпатична. Не се острят, а долния край се върти. Далеч по-добри са от техните предшественици Just Bitten stain+balm (апликатор-маркер от единия край и чист балсам от другия). Предшествениците им изсушаваха зверски устните, колкото и приятна дълготрайност да имаха. Често се налагаше да нанасям балсам отново и отново, иначе все едно някой ми опъваше устата. Седят красиво с часове, но с ядене и пиене падаха по много неприятен начин, а повторното нанасяне правеше картинката не особено "красива". Тази, нова и подобрена версия е моя личен фаворит за устни. Не харесвам много червила, просто защото искат внимание и задължение да гледаш там ли е, не е ли. С тези стейнове слагам и забравям. По-светлите нюанси не са така издръжливи като тъмните. Тъмните падат с часове, но когато падат устните не седят на петна. 

Ето и цветове, които имам. Честно казано имам желание да си взема още няколко. Разнообразието от цветове е чудно. Много ми липсва едно по-ярко червено в колекцията.

"Precious" е най-светлото, което имам. Чудесен нюд, но бих  го съчетала с много силен опушен грим. 


"Honey" го разхождам постоянно с мен, ако майка ми не го е скатала за нея. Чудесен ми идва за ежедневието. На живо цвета е доста по-наситен, но все още подходящ за през деня (ако ви е страх от силни цветове).


"Sweetheart" се оказа едно страхотно неоново розово (на снимките естествено не се вижда особено..), направо бях втрещена от пигментацията на това чудо, първия път като го сложих. Страхотен за пролет/лято. За есента и зимата предпочитам по-тъмни и вампирски нюанси, а и както знаете в момента точно те са на мода. Ето и един пример:


"Crush". Влюбена съм. Искам един кашон с този цвят. Друго да добавям ли? Есента и зимата мисля да изкарам ежедневието с класическа котешка очна линия и такива устни. Хич не ме интересува, че ще се повтарям. 



Това е количеството продукт, което получавате. Малко се ядосвам, когато опаковката на продукта е гигантска, а количеството на продукта - "нюню". Горе-долу колкото едно обикновено червило е. Получавате 2,7грама, но пък поне всеки от тях си заслужава. 



Това е от мен засега, надявам се съм била полезна. В скоро време замислям да си поръчам още поне 1-2 цвята, и без това в колекцията ми от гримчета и т.н. не разполагам с много продукти за устни (освен балсамчета..). До скоро, прекрасни!



















4 comments:

*murfeishun* said...

Искаам и ааз... ;D

Деница Шидерова said...

Многоо готино изглеждат! Това вампирското е Ммм... :)
А 'нюню' израза, много ме зарадва :D И аз го ползвам :р

Sunday Fairytale said...

Oooooo, вампирското е супер, но май на мен повече ще ми отива Honey. Искаааам! :)

lepidopteria said...

ужасна си!
От както излезнах се опитвам всеачески да се убедя,че не ми трябват :(
а те изникват от всякъде като отворя лаптопа ;(