Friday, October 12, 2012

Първи придобивки от KIKO

      Здравейте, момичета! Наскоро получих първите си сенки (и далеч от последни) на италианската марка KIKO. За съжаление нямам информация и не мисля, че се предлагат в България. Породилата ми се наскоро вманиаченост по грима се появи най-вече около създаването на блога ... и в крайна сметка се усетих, че има кой да ми донесе Kiko. Всъщност за тяхното съществуване знам може би от  2-3 месеца, преди това нямам спомен да съм ги чувала. Имат интересни предложения и ще се примоля на леля ми всеки път като се прибира до България да ми носи по нещичко. Цената им е 6 евро за colour sphere (23) и 9 евро за water eyeshadow (212).
            Що се отнася до пигментация - не са самото чудо на чудесата (това може да се промени с бяла или черна основа), но пък имат приказен завършек. Цветовете които имам:

Естествено, че манията ми по зеленото си каза тежката дума. Другият път обаче ще разнообразя, натрупах предостатъчно "зеленина". Ето и суочове на сенките, без база:


Така седят на очите (до колкото може да е реално от камерата, цветовете са много по-красиви на живо)
Colour Sphere N23, арт деко база


Colour Sphere N23, арт деко база и черна основа.
снимката е направена със светкавица,
 има много блестящи частици,
 които камерата просто не може да улови.



water eyeshadow N212, арт деко база
water eyeshadow N212, арт деко база
и черна основа
Тюркоазените сенки могат да се нанасят и с мокра, и със суха четка. Все още не съм ги пробвала с мокра, но пък и се съмнявам да има някаква огромна разлика в цвета. Ако има - ще докладвам. ;)


Доволна съм, но може би част от мен очакваше маалко повече. Тествала съм най-много Colour Sphere N23, това което ми направи впечатление е че дори с база и основа, след няколко часа  носене наситеността на цвета намалява значително. Нямам навика да нося много гримове в чантата си и да си поправям грима през деня, свикнала съм да е бетон от сутрин до вечер. Та това може би е единствения конкретен минус който мога да посоча. На допир са много приятни, лесни за нанасяне и преливане, поне за мен. Искам да пробвам и нещо различно от сенки сега, но ще стане в следващите месеци. Не ми се мисли каква картинка ще съм когато вляза лично в магазина... 

Ако сте пробвали Kiko и сте доволни, препоръчайте ми нещо за следващия път! Или пък коментирайте какво бихте искали да пробвате от марката :))) 
Хубав ден, момичета! 


----------
За контакти с мен email : vsstoyanova@gmail.com
В близко бъдеще може и да направя една facebook страница. ;)




4 comments:

Natalia said...

Здрасти!
Кико са най-качествената и евтина марка в Италия. Препоръчвам ти да си взимаш нещата от намаления, те всеки месец сменят продукта, които е в промоция. Тип един месец всички спирали са 3,90 евро, друг месец всички сенки са на 3,90 и 4,90 и т.н. Отделно 2 пъти в годината имат сезонни намаления за лимитираните коленции (по 1 за сезон, твоята лилава палитра е точно от такава). В момента лаковете им са по 2,50 евро и аз си купих от супер модерните тип пясък по ноктите - Sugar matt. Препоръчвам ти също и червилата, имам 2 Ultra glossy stylo тип Revlon lip butter са,не много плътни, но супер хидратиращи!

Valeia said...

Благодаря ти! Много полезна информация :)) Надявам се в скоро време да мога да пробвам и от препоръчаните продукти! <3

Natalia said...

Моля! :)) Забравих да спомена и Longlasting stick eyeshadow, тези сенки са супер издържливи и не се събират в сгъвката на окото, изглеждат като дебел автоматичен молив. Но като цяло Кико наистина имат добра козметика. :))

Valeia said...

Бях им хвърлила оче и на тях :))))