Tuesday, September 18, 2012

Maybelline Color Tattoo 24hr


      След цялата тази "истерия" покрай тези гело-кремообразни сенки за очи нямаше начин и в моите ръчички да не попадне поне един цвят. Харесах сигурно още 4-5, но съм практичен човек и сметнах, че черно ще ми влиза доста по-често в употреба. Взех го за да го ползвам като основа (вместо да въздишам по джъмбо молива на NYX - black bean). Никак не съжалявам за покупката си, но най-вероятно ще се върна да обогатя колекцията си с едно прелестно тюркоазено, в което просто ми останаха очите. ( O.O ) 
        Сенките се нанасят изключително лесно, добре пигментирани са и позволяват много добра преливка. Ето пример. (Не съм използвала база за сенки, нанесох набързо с пръст и после прелях с чиста четка) 

Успях да ги изпробвам вече и като база и останах много доволна. За трайност - едва ли някой ще стигне до обещаните 24 часа, но и НАИСТИНА колко често ви се случва да стоите с грима си повече от 12-16 часа?  С няколко думи - продукта си заслужава и ако имате възможност по най-бързия начин отивайте да ги взимате.(Попаднах вече в магазин в който бяха изчезнали като след някакво торнадо.. ,а ги заредиха преди ДНИ) Цената им е 9лв, а качеството  я надвишава в пъти. Тези малки, сладки бурканчета са слагани до МАС, че дори май се оказа, че са по-дълготрайни и от така обичаните paint pots (МАС). 



До скоро, прекрасни ;) 



2 comments:

*murfeishun* said...

Ох, страхотни са! Аз съм възхитена за цената, която са. Просто последния продукт, който имам и ме изненада много приятно.

circleofchaos said...

Nice make-up.^^
Maybe follow each other???
My Blog