Saturday, September 8, 2012

Течна очна линия: Golden Rose VS Impala




            Здравейте, дами! В този пост ще си изкажа наблюденията върху две очни линии от един ценови клас. От заглавието се подразбира за кои става въпрос, но.. Golden Rose и  Impala. 

И двете са с прецизни четки, с които аз лично нямам проблем да постигна идеална линия и се чистят лесно с всякакъв дегримьор. 

Цената на за която купих Golden Rose беше около 2лв, Impala взех за 3,60лв +/- . GR използвам няколко месеца и съм си изградила доста позитивно мнение за нея. Дълготрайна и силно пигментирана. Единствения път когато ми се размаза съвсем малко беше по време на един порой в който се размотавах нагоре-надолу из центъра. Отнема малко повече време да изсъхне, но това си е претенция на формулата.
Impala взех преди 2-3 седмици, тъй като имах нужда от нова течна линия и в името на блога ( :D ) реших да изпробвам нещо ново за мен, за да мога да направя и сравнение. Пък и кой знае - може дори да ми хареса повече от GR. Не съвсем... В никакъв случай не е лоша, но цвета е по-скоро тъмно сиво, отколкото наситено черно което аз така обичам. Що се отнася до издръжливост от това което съм успяла да направя като наблюдение не е лошо, даже може би се доближава до GR. Четката ми харесва много, защото е много жилава и подвижна и не стърчат косъмчета, идеална е.Удобна ми е, защото вече съм изградила доста опит с очната линия и като цяло привиквам лесно към всякакви типове четки. И с двете линии може да се постигне много тъничка и прецизна линия, но може и да се създаде "драма".  Не мога да кажа коя да купите - лично предпочитание е. Ако искате нещо по-леко - Impala. Ако като мен сте фен на наситена черна линия - Golden Rose. Не съм съвсем сигурна дали отново бих купила Impala, но другата - със сигурност. Ето и как изглеждат линиите, с едно нанасяне и махане на излишното от четката.



Надявам се ви е било интересно и да съм била полезна. До скоро, прекрасни! 

3 comments:

Vessy said...

Трябва и аз да пробвам тази на ГР.По принцип избягвам очната линия защото малко ми притваря очите.

Valeia said...

Нанесена много тъничко седи прекрасно и не се натрапва :) Подчертава формата на окото и оптически сгъстява миглите.. Аз без очна линия не мога да се възприема, освен ако грима не е много тъмен и няма нужда от нея.. :D Но при мен е и въпрос на навик :D

Kelly said...

Аз като цяло,съм фен на Golden rose и определено съм на мнение,че тяхната е по-добра от Импала. :)