Wednesday, August 29, 2012

Смели в черно



    Здравейте, момичета! Първо искам да се извиня, че липсва една снимка с поглед право напред, но за съжаление камерата, а и светлината навън ми изиграха малко лоша шега. Надявам се все пак да успеете да добиете представа как би изглеждало. 
    Предизвикателен и смел грим съм ви приготвила днес. Определено не е нещо което би могло да се носи ежедневно, но пък и за всеки влак си има пътници. Аз съм на настроения и мога и през деня да си сложа едно опушено черно. Все пак мисля, че е по-вечерен този грим, но определено е нещо по-различно от опушения и от известно време насам исках да ви покажа нещо такова. Линиите могат да се направят и по-остри, може и по-меки - всичко опира до вашите предпочитания. 
  * Нарисувах формата с черен молив (Essence I love Rock gloss eyepencil - казвала съм и преди, че не го харесвам по принцип, защото се размазва за минути, но го ползвам за експерименти вкъщи). 

  * Фиксирах и дооформих с черни сенки, като избягвах вътрешния ъгъл на окото. 

  * Следва няколко различни сиви (от тъмно към светло), като най-светлото попада във вътрешния ъгъл. Моите са "блещукащи", но би седяло добре и с матови. 

  * За да отворя малко окото, след всичките тези тъмни тонове сложих лилава очна линия ( Bell Magic  collection Trick Eyeliner N2

  * Бял молив във водната линия (Golden Rose N312) Имам големи очи и мога да си позволя да сложа и черно, но според мен погледа е "по-отворен" и буден с бяло. Има предостатъчно черно по клепачите. Разбира се, винаги може да сложите каквото решите вие. Цветен молив също би седяло интересно.

  * Завършете с любимата си спирала или в моя случай отново Golden Rose City Style mascara. Едни изкуствени мигли също биха се вписали идеално.

  * Не забравяйте да подчертаете и оформите веждите си. Този път използвах молив Monella 2000 soft touch N001. 

Експериментирайте и се забавлявайте!
До скоро! :)


6 comments:

Sunday Fairytale said...

Страхотно се е получило и е много прецизно! Обичам черен грим ( за вечер де, денем не ходя като панда) ;)

lepidopteria said...

страхоооооооооооооотен грим

Valeia said...

Благодаря, момичета :))

Vessy said...

Много е красиво.Щеше ми се да видя как стои цялостно на лицето ти.

Valeia said...

Батерията на камерата ми падна и се стъмни (докато успея да я заредя малко, за да снимам изобщо) и нямаше да излязат добри снимки.. Само едното око успях да направя... Обмислям да правя фото-урок за този грим, така че при него вече ще има по-добри и повече снимки (силно се надявам :D )

Uleto said...

Страхотно! <3