Wednesday, July 25, 2012

Съживяване на изтощена,обезцветена, боядисана коса? - Няма проблем! - ЧАСТ 2

Разкрасяването продължава... Други от любимите ми продукти са:





style perfetto crema straightening lotion 
                        на karaal


снимката е от интернет
Това е една от последните ми придобивки за грижа за косата. Исках го безумно, защото благодарение на него косата ми не хвърчи на всички страни и отделно е термозащитен (рядко използвам нещо друго освен сешоар, може би се къдря 1-2-3 пъти в годината), но в момента с това слънце навън... Води се за изправяне, но тук не мога да кажа, защото косата ми е чуплива ако съхне сама, а ако я суша със сешоар си става съвсем права. Цената му в интернет е $26, но аз си го купувам от фризьорския салон на сестра ми за 20лв. Страшно икономичен е, около грахово зърно е достатъчно.. и мирише на цитруси (поне на мен на това ми мирише). Слага се на влажна коса, след баня.Косата ми не се омазнява по-бързо като го ползвам.






Кристали за коса BioPharma


снимката е от интернет

Ползвам ги от години. Първите кристали, които си купих и оцелих в десетката. Не съм и помислила да ги сменям.. Една капчица е напълно достатъчна, особено ако сте слагали други продукти. Имам една 100мл опаковка от миналата година, има останали към 25мл. Ползвам ги 99% от случаите след баня, на суха коса за да дозагладя, ако има нужда.Най-вече ги слагам защото ако има вятър, косата ми не се оплита. Внимавайте колко слагате.. ако прекалите, косата  ви ще се омазни по-бързо от обикновено. 







Не е задължително косата ви да е свръх изтощена за да използвате тези продукти. Ще ви подействат добре и мисля, че ще видите положителна разлика в косата си.



No comments: